Er mailen endt i spam?
Hvis du ikke har modtaget dit værdibevis, kan du starte med at tjekke om mailen måske er endt i dit spam filter/uønsket post. Hvis dette er tilfældet, kan du markere den modtagne mail som ”ikke spam”, så vil den fremadrettet ende i din indbakke.
Du kan finde dit værdibevis her
Du kan altid finde dit værdibevis ved at logge ind på Deal.dk med email og kode. Når du er logget ind vil du kunne finde dine værdibeviser ved at klikke på ”Mit Deal.dk” i det øverste højre hjørne og herefter klikke på fanen ”Værdibeviser”. Hvis købet er korrekt gennemført, skal dine værdibeviser ligge her.
Bruger du iOS appen, kan du finde dine værdibeviser ved først at logge ind og klikke på ”Værdibeviser” i appens menu.
Har du angivet en forkert mailadresse?
Hvis ovenstående ikke hjælper dig til at finde dit værdibevis, kan det tænkes, at du har angivet en forkert mailadresse. Hvis dette er tilfældet, skal du kontakte supporten.
Hvis du med sikkerhed ved, at din mailadresse er korrekt, kan der være noget andet galt med din ordre. Kontakt derfor gerne supporten. Du kan med fordel tjekke din netbank og finde frem til betalingen for din deal. Her vil der stå et nota- eller løbenummer, som kan hjælpe os med at finde din ordre.